مطالب

آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن!

سوغات ژاپن

آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن!

ژاپن، کشوری با تاریخ غنی است که همچنان فرهنگ سنتی خود را حفظ کرده است.

خرید سوغاتی یکی از شیرین‌ترین قسمت‌های سفر به ژاپن و نشان دهنده به یاد خانواده و عزیزان بودن در این سفر جذاب و پرخاطره است. آیا می‌خواهید بدانید در ژاپن به عنوان سوغاتی چه چیزی بخرید؟ در این مطلب برای شما عزیزان لیستی متفاوت از آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن! و صنایع دستی ژاپن، تهیه کرده‌ایم.

شما می‌توانید برای خرید تور ژاپن با کارشناسان آژانس گردشگری ما تماس حاصل کنید.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین سوغات ژاپن چست ؟

15 مورد از بهترین سوغاتی های ژاپن

برای «آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن» از هنر آکوئه و ظروف سفالی تا چاپستیک و کیمونو با ما در ادامه همراه باشید.

1- چاپستیک بهترین سوغاتی برای عاشقان رامن!

چاپستیک یا هاشی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن! باید به آن توجه کرد. در ژاپن فروشگاه‌های متعددی را می‌توان برای یافتن انواع چاپستیک‌های دست ساز با کیفیت تا کارخانه‌ای پیدا کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را به نام خود یا دوستانتان برای یادگاری از این سفر به یادماندنی، سفارش دهید.

آژانس گردشگری سان وی تریپ آماده ارائه خدمات تور خارجی ژاپن، به شما عزیزان می‌باشد. با سان وی سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته.

1- چاپستیک بهترین سوغاتی برای عاشقان رامن!

2- کیمونو نماد فرهنگی ژاپن

کیمونو یکی از محبوب‌ترین و مجلل‌ترین نمادهای فرهنگی ژاپن در تمام دنیا است که در اکثر رویدادهای مهم این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیمونو با پارچه‌های چشم‌نواز، از جنس کتان و ابریشم بوده و بسته به جنس پارچه، قیمت‌های متفاوتی دارد. می‌توانید کیمونو را همراه با کمربندهای پارچه‌ای و جوراب‌های نخی با قیمت خیلی ارزان از بازارهای دسته دوم برای دوستانتان به عنوان سوغاتی تهیه فرمایید.

2- کیمونو نماد فرهنگی ژاپن

برای آشنایی با مراکز خرید ژاپن به این لینک مراجعه فرمایید.

برای اطلاع از تور بهترین تور ژاپن، (تور تابستان ژاپن و تور پاییز ژاپن ) کلیک کنید

3- آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن! یوکاتا

یوکاتا کیمونوی ارزان‌تر جنس پنبه مانند است که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت مناسب یوکاتا نسبت به کیمونو، یکی از موارد  جذب کننده این سوغاتی ژاپن است. با تهیه آن به عنوان سوغاتی، لمس فرهنگ مردمان این سرزمین را برای عزیزانتان به ارمغان ‌آورید.

4-عروسک‌های داروما نماد خوش شانی

عروسک‌های داروما در ژاپن بسیار معروف بوده و به عنوان نماد خوش شانسی شناخته می‌شوند. اعتقاد ژاپنی‌ها بر این است که این عروسک‌ها آرزو های افراد را برآورده می‌کنند. داروما یک راهب هندی بوده که فرقه ژن چینی را تاسیس کرده است.

4-عروسک‌های داروما نماد خوش شانی از سوغات ژاپن

5- آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن، چای سبز ماچا

چای سبز ماچا یکی از نوشیدنی محبوب ژاپنی‌ها محسوب میشود که بهترین برگ‌های آن در ژاپن کشت می‌شود. شما می‌توانید این سوغاتی محبوب، سیک و ارزان را از فروشگاه‌های معتبر فروش چای ژاپن همراه با دمنوش‌های خوش طعم و لوازم جانبی آن مانند وسایل سرامیکی، قوری و فنجان تهیه کنید.

سوغات ژاپن

مطالب مرتبط:

6- گربه های خوش شانس 🙂

 Maneki neko  یکی از موارد جذاب برای سوغاتی است. زیرا ارزان و کوچک بوده است و به عنوان نماد خوشبختی نیز یاد می‌شود. این مجسمه در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی موجود است.

6- گربه های خوش شانس : از سوغات ژاپن

7-ظروف سفالی ژاپنی

ظروف سفالی سوغات توکیو، است که به راحتی در ژاپن با قیمت‌های مقرون به صرفه و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف یافت می‌شود. این ظروف جزء هدیه‌های باکلاس است و یک سوغاتی گران قدر محسوب می‌شود.

7-ظروف سفالی ژاپنی

8-پرده نورن

پرده نورن پارچه‌ای، بلند با جنس کتان یا پنبه است که معمولا جلو در ورودی رستوران‌ها و مغازه‌ها در ژاپن به عنوان نماد باز یا بسته بودن کسب‌وکار آویزان می‌شود.

8-پرده نورن از سوغات زاپن

9-چوب های خوش عطر

عود یک نوع چوب معطر با رایحه‌های متفاوت است که در ژاپن جایگاه ویژه ای دارد. این وسیله در ایران نیز برای خوشبو کردن فضا و دریافت انرژی مثبت، بسیار رایج شده است. با این حساب می‌تواند یکی از موارد مناسب و مقرون به صرفه برای سوغاتی باشد.

10-بادبزن سنتی سنسو از جذاب ترین سوغات ژاپن

بادبزن سنتی ژاپن یا سنسو، بافت بسیار مرغوبی دارد که یکی از لوازم ضروری هر ژاپنی برای روزهای گرم و مرطوب تابستان است. قیمت آن بسته به دست ساز بودن تا نوع کارخانه‌ای آن متفاوت است اما می‌توان با قیمت مناسب تا 100 ین از فروشگاه‌ها تهیه کنید.

10-بادبزن سنتی سنسو

11-اوکیوئه جالب ترین سوغات ژاپن

هنر اوکیوئه یکی از جذابترین صنایع دستی ژاپن می‌باشد؛ که بسیار شبیه به پارچه‌های قلمکار اصفهان است. اما در اوکیوئه از مناظر طبیعی، هنرپیشه‌ها و شخصیت‌های تاریخی استفاده می‌شود. هنر اوکیوئه یک سوغات خوب برای دوستان هنر دوست شما است.

اوکیوئه سوغات ژاپن

11-اوکیوئه

12- شکلات های کیت کت

یکی از خوشمزه‌ترین و مقرون به صرف‌ترین سوغاتی‌های ژاپن، شکلات‌های کیت کت است که برای شیرین کام کردن عزیزانتان مناسب است.

13- پارچه ابریشمی

باکیفیت ترین پارچه‌های ابریشم و شیبوری را میتوان در ژاپن پیدا کرد و آن را به عنوان یک سوغاتی  بسیار لوکس و ارزشمند هدیه داد.

شما می‌توانید برای خرید تور ژاپن با کارشناسان آژانس گردشگری ما تماس حاصل کنید.

14-صندل‌های ژاپنی

صندل‌های جالب ژاپن از چوب ساخته شده است و قرن‌هاست مردم این کشور از آن به همراه لباس‌های سنتی استفاده می‌کنند. گتا یک سوغاتی بسیار خوب به عنوان نمایش فرهنگ ژاپن برای دوستان شماست.

14-صندل‌های ژاپنی

15-هانکو یا مهر شخصی

تمام افرادی که در ژاپن زندگی می‌کنند از مهر شخصی یا هانکو به عنوان امضای شخصی با نام خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید هانکو را به راحتی از فروشگاه‌های 100 ینی پیدا کرده. یا با نام اصلی خودتان به یک استاد سفارش دهید.

سخن پایانی آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن!

تا اینجا با ۱۵ مورد از جذاب ترین سوغات ژاپن آشنا شدید. برای خرید سوغاتی بودجه خود را مشخص کرده و متناسب با وزن و سایز و ماندگاری موراد گفته شده، نسبت به تهیه آن از سفر خود اقدام فرمایید. آژانس گردشگری سان وی تریپ آماده ارائه خدمات تور خارجی ژاپن، به شما عزیزان می‌باشد. همراه با ما یک سفر آسوده و به یادماندنی در ژاپن تجربه کنید. در تور نوروزی ژاپن 1403 با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.